Re: [MOEDE] Lav aktivitet?

Martin Wahlén skrev:

> Hejsan, det tycks mig som om här inte är speciellt mycket
> aktivitet?

Det kunne hænge sammen med at Makholm, Grove og jeg alle tre
har travlt med andre ting for tiden.

> Vilka möten är plannerade? Villka behövs planneras och
> vilka finns det ansvariga för?

Jeg kan godt prøve at få organiseret nogle foredrag til de
kommende hyggemøder, men jeg får altså lidt svært ved selv
at møde op.

Jacob (il quale ho cominciare imparare italiano)
--
"Mon hun svarer snart?"                  -- Kristian Vilmann