Re: [MOEDE] Lav aktivitet?

Martin Wahlén <sslug@sslug> writes:

> Hejsan, det tycks mig som om här inte är speciellt mycket aktivitet? Vilka
> möten är plannerade? Villka behövs planneras och vilka finns det ansvariga
> för?

De planlagte møder samt oplysninger om hvem (hvis nogen) der er
ansvarlige kan (nu hvor jeg har rettet en dum fejl) ses på:
  http://www.sslug.dk/kalender/

Hvis vi skal følge den almindelige plan skal vi have planlagt hyggemøder
på følgende datoer (kun første halvår):

Malmø: 6/3, 3/4, 1/5 og 5/6
Symbion: 8/4, 13/5, 10/6 (lokalereservation er foretaget)
NBI: 20/3, 17/4, 15/5, 19/6
Roskilde: 3/3, 7/4, 5/5, 2/6
Lund: 27/2, 27/3, 24/4 29/5, 26/6 (hvis det altså er sidste torsdag i
                                   måneden som jeg mener at huske det)

.Henrik

--
"Unix, Perl og Ole har man for at slippe for at gøre
 arbejdet selv."