Re: [MOEDE] Lav aktivitet?

On Thu, Feb 06, 2003 at 11:20:36 +0100, Henrik Christian Grove wrote:

> De planlagte møder samt oplysninger om hvem (hvis nogen) der er
> ansvarlige kan (nu hvor jeg har rettet en dum fejl) ses på:
>   http://www.sslug.dk/kalender/
>
> Hvis vi skal følge den almindelige plan skal vi have planlagt hyggemøder
> på følgende datoer (kun første halvår):

> Roskilde: 3/3, 7/4, 5/5, 2/6

Hyggemøderne er egentlig til at begynde med hver eller hveranden uge,
og tænkt som "hygge", dvs. normalt ikke et egentlig emne.
Ideen er at man snakker/arbejder sammen i mindre grupper om
projekter, problemer med linux installation osv.

sslug-lokalt anvendes til disse møder.

Måske der skal oprettes en separat side for disse møder i Roskilde?

--
mvh Frank Damgaard  |