Re: [MOEDE] Lav aktivitet?

On Thu, 6 Feb 2003 10:50:08 +0100 (MET)
Martin Wahlén <sslug@sslug> wrote:

> Ja:-)

> Det är så godt, vill någon möde op? Jag har lidt svårt för det, just
> nu.

Jeg kan da  godt møde op. Mener du som mødeansvarlig? - og i såfald,
hvad skal jeg vide for at kunne udfylde den rolle? :)

--
Regards,
Klavs Klavsen

--------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
            sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = 2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62
Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for.