Re: [MOEDE] Lav aktivitet?

Klavs Klavsen <sslug@sslug> writes:

> Jeg kan da  godt møde op. Mener du som mødeansvarlig? - og i såfald,
> hvad skal jeg vide for at kunne udfylde den rolle? :)

Der skal sendes en annoncering ud på sslug@sslug og
sslug@sslug en uges tid i forvejen. (Hvis der ikke er et
ordentligt abstrack skal man rykke foredragsholderen)

Der skal arrangeres at der er en til at lukke op. (Det er vidst
lettest at koordinere med Henrik Grove om dette).

Byde velkommen og sørge for at foredragsholderen får ordet.

Sørge for at vi kommer igang efter pausen.

Sørge for at lokalet bliver efterladt i pæn tilstand.

Det er stort set mødelederens rolle når mødet først er arrangeret.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional