Re: [MOEDE] Lav aktivitet?

Ask Holme <sslug@sslug> writes:

> Lyseslukker :)

Jeg burde måske have tilføjet at jeg har skrevet til Björn med henblik på
at få reserveret Aud. M, og (hvis det er relevant) mødelokalet. Om jeg
har adgang til mødelokalet skal jeg selvfølgelig også nok få undersøgt.

.Henrik

--
Ja selvfølgelig. I forventer vel ikke jeg skal give præcise utvetydige
oplysninger, vel? Det er det man har Makholm til.