Re: [MOEDE] Er kbuild et relevant emne for et hyggemde

Sam Ravnborg <sslug@sslug> writes:

> Jeg har arbejdet en del med kbuild i 2.5 kernen.
> Ville det v�re et relevant emne for et fremtidigt hyggem�de?
>
> Umiddelbart er det et meget kerne specifikt omr�de som kun
> er lidt relevant for ikke udviklere.
> Men p� den anden side en mulighed for at jeg kan m�de
> nogle brugere.
>
> Lad mig h�re fra jer hvis det har interesse.

Det tror jeg absolut. Der plejer at være stor interesse for sådanne
emner.

Den første ledige mødedato i København er 8/4 [1] passer det?

.Henrik

[1] Eftersom jeg har konstateret at jeg har adgang til mødelokalet ved
siden af Aud. M, kan vi godt holde et installationsarrangement den 20/3,
hvis vi altså kan få lokalerne (Björn er på sagen).

--
Registreret Linux bruger nummer 61622
Registrer dig selv på http://counter.li.org/