Re: [MOEDE] 2003-04-08 Digital signatur

Peter Makholm skrev:

> Nogen der rent faktisk *ved* mere end hvad der staar i
> TDC's pressemeddelser?

TDC gør vel.  Og i betragtning af Peter Lind Damkjærs udtryk
af TDC's velvilje overfor SSLUG, formoder jeg at han eller
en anden kompetent TDC-medarbejder kan overtales til at
komme og fortælle lidt mere end hvad der står i
pressemeddelelserne.

Jacob
--
"Mon hun svarer snart?"                  -- Kristian Vilmann