Re: [MOEDE] 2003-04-08 Digital signatur

On Mon, 10 Feb 2003, Peter Makholm wrote:

> Hvad?
>
> Nogen der rent faktisk *ved* mere end hvad der staar i TDC's
> pressemeddelser?

Der er jo rimeligt længe til april. På det tidspunkt ved vi mere.

Mads

The Bible tells us to be like God, and then on page after page it describes
God as a mass murderer. This may be the single most important key to the
political behavior of Western Civilization.
                       - Robert A. Wilson (Right Where You Are Sitting Now)