Re: [MOEDE] 2003-04-08 Digital signatur

On Mon, 10 Feb 2003, Jacob Sparre Andersen wrote:

> TDC gør vel.  Og i betragtning af Peter Lind Damkjærs udtryk
> af TDC's velvilje overfor SSLUG, formoder jeg at han eller
> en anden kompetent TDC-medarbejder kan overtales til at
> komme og fortælle lidt mere end hvad der står i
> pressemeddelelserne.

Jamen det er rent faktisk Peter Lind Damkjær jeg har inviteret, og han
sagt ja til at komme d. 8. april kl 19:00. Hvis det skal puttes ind
før, så skal det være uden for vores normale møde-plan. Skal vi det?

Han spørger hvor teknisk vi vil have det, og her siger jeg bare
"fuld skrue" - så teknisk som muligt? Det kommer til at tage hele
aftenen.

Sparre: jeg satser på at få en ogg-fil af det.

mvh/hans
Betal for fri software, eller få støtte til dit projekt!
http://frisoftware.dk/ - mød dem på http://linuxforum.dk/