Re: [MOEDE] 2003-04-08 Digital signatur

On Mon, 10 Feb 2003, Peter Makholm wrote:

> Hvis vi kan faa en fra TDC's udviklingshold til at sige noget vil det
> vaere fint.

Det skulle jeg mene at det er.

> Men et moede der bare munder ud i "TDC har endnu ikke praesenteret
> noget vi kan bruge" saa finder jeg ikke et hyggemoede saerligt
> relevant.

Hvis det eneste TDC leverer er dokumentatioon på hvordan det gøres, så
er det vel nok? Som jeg har forstået det, kommer TDC også med noget
source, hvor det ikke er utænkeligt at det er en fri licens.
Jeg ved det ikke, det er rent gætværk.

Jeg venter i hvert fald lige med at skrive under på den indsamling der
er igang, til jeg har hørt hvad TDC har at sige.

http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php#200304080SSLUG
Kalenderen er lidt opdateret nu.

mvh/hans
Betal for fri software, eller få støtte til dit projekt!
http://frisoftware.dk/ - mød dem på http://linuxforum.dk/