Re: [MOEDE] 2003-04-08 Digital signatur

On Mon, 10 Feb 2003, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Hmm.
>
> Personligt opfattede jeg det som en kritik af udbuddet

Havde du tænkt dig at byde på opgaven? Jeg turde ikke lige gøre det.

Nu synes jeg jo at TDC er "onde" og har derfor ikke telefonabonnement
hos dem, men det er nok ikke så slemt at det var TDC der vandt.

Tænk hvis det var Microsoft Danmark der havde vundet licitationen.
(jeg kan lige høre brølet :-)

> - jeg vil ihvertfald være ked af det, hvis TDC opfatter min
> underskrift som en kritik af dem.

Jeg forstod ikke helt kritikken, så jeg skrev ikke under.

mvh/hans
Betal for fri software, eller få støtte til dit projekt!
http://frisoftware.dk/ - mød dem på http://linuxforum.dk/