Re: [MOEDE] 2003-04-08 Digital signatur

On Mon, 10 Feb 2003, Hans Schou wrote:

> Havde du tænkt dig at byde på opgaven? Jeg turde ikke lige gøre det.

Narj, men derfor kan man jo godt kritisere det; udbyddet burde (åbenbart)
have sidestillet open source mere med "Windows".

> Nu synes jeg jo at TDC er "onde" og har derfor ikke telefonabonnement
> hos dem, men det er nok ikke så slemt at det var TDC der vandt.

Tjaeh. Jeg er ligeglad, men forløbig virker det jo som om de har mere
velvilje overfor samarbejde end (net)bankerne. Det er jo godt!

> Tænk hvis det var Microsoft Danmark der havde vundet licitationen.
> (jeg kan lige høre brølet :-)

> Jeg forstod ikke helt kritikken, så jeg skrev ikke under.

Nej, jeg var også lidt lunken, men hovedpunktet; at staten ikke må fremme
monopoldannelse, er jeg altid klar til at skrive under på.

Mads

United States Patent 6,368,227:
A method of swing on a swing is disclosed, in which a user positioned on a
standard swing suspended by two chains from a substantially horizontal tree
branch induces side to side motion by pulling alternately on one chain and
then the other.
            -- This is not a joke - go look it up.