Re: [MOEDE] Giftes

On Mon, 10 Feb 2003, Andreas Bach Aaen wrote:

> Jammen tillykke. Så kan jeg jo lige nævne, at jeg er vil være lidt
> offline de næste par uger, da vi har købt hus. Det ene tog det andet
> efter at jeg blev gift i september, så pas på Hans. Og nej, der er
> ikke småtuxer på vej.

Da min søn var 1.5 år havde han 100% styr på at der var
Tux - og så var der pingviner - og det ikke bare var
det samme. Tux er naturligvis "Linux-pingvinen".

Nu må vi se om nr. to til maj får samme opdragelse :))

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 1. marts 2003 i Symbion.