Re: [MOEDE] 2003-04-08 Digital signatur

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Jamen det er rent faktisk Peter Lind Damkjær jeg har inviteret, og han
> sagt ja til at komme d. 8. april kl 19:00. Hvis det skal puttes ind
> før, så skal det være uden for vores normale møde-plan. Skal vi det?

Jamen, så er det helt klart noget der er interessant. Jeg ville måske
mene at det var mest interessant efter sourcen til Java-versionen var
blevet frigivet. Det vil i følge TDC's pressemeddelse den 7. februar
ske omkring 1. maj.

<http://dansk.tdc.dk/Presse/Meddelelser/2003_02_februar/030207tdcs_digitale_signatur_og_open_source.asp?ComponentID=22522&SourcePageID=754#1>

Men få det endeligt sat i programmet på et eller andet tidspunkt.

> Han spørger hvor teknisk vi vil have det, og her siger jeg bare
> "fuld skrue" - så teknisk som muligt? Det kommer til at tage hele
> aftenen.

Enig.

--
 Peter Makholm     |         Perhaps that late-night surfing is not such a
 sslug@sslug |           waste of time after all: it is just the web