Re: [MOEDE] Giftes

On Tue, 11 Feb 2003 16:29:00 +0100, Janus Sandsgaard wrote:

> Super sødt. Minder mig om: Er der nogen der ved, om de små
> stof-tux'er (fra bl.a. Linuxpuher) er forsvarlige at giev til små
> børn? Jeg tænker her på, om der kan gå dele af dyret, eller om
> det udskiller giftstopper eller den slags? Beklager at det måske er
> lettere offtopic...
>
> -j
Jeg har købt en 10", og ud over at den har påhæftet en badge, mener
jeg ikke, det skulle skade. Den påhæftede Badge, er med en nål, så
den ville jeg nok fjerne.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.