Re: [MOEDE] Demoting på LinuxForum

Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

> Demorummet koordineres af en af BSD-gutterne. De har masser af sjove
> ideer, men jeg ku' godt tænke mig at se en Linux-maskine også.

Jeg er desvære selv optaget andetssted, men jeg havde overvejet at
smide SELinux ind på min maskine og stille den op på
Debian-standen. Det har vi dog nok ikke plads til. Kunne ellers være
meget sjovt at stille en maskine op, hvor root-kodeordet stod på en
post-it klæbet til skærmen.

Ideen er hermed givet videre, hvis der er nogen der har tid til at
gribe den i luften.

--
 Peter Makholm     |                The four letter word beginning with L?
 sslug@sslug |                It's life, love, libc or lisp