Re: [MOEDE] Demoting på LinuxForum

Hanne Munkholm <sslug@sslug> writes:

> [...]

[...]

> Betyder "ikke plads" at I ikke har plads til en laptop, heller?

Ikke plads som i "vi vil hellere bruge det ikke specielt meget plads
vi har til noget mere rent Debian-relevant". Der er allerede
Debian-folk der gerne vil vise alle de arkitekture vi kan skrabe
sammen, FAI og who knows.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional