Re: [MOEDE] Demoting på LinuxForum

Hanne Munkholm wrote:
On Wed, 12 Feb 2003, Peter Makholm wrote:

Kristian Vilmann <sslug@sslug> writes:

Demorummet koordineres af en af BSD-gutterne. De har masser af sjove
ideer, men jeg ku' godt tænke mig at se en Linux-maskine også.

Hvad skal den lave? Jeg har ingen ideer ;-)

Hvis jeg ikke skulle andet de næste 2 uger, så ville jeg prøve at skrabe noget hardware sammen og lave et HA-Cluster.
Eller måske en netværks-backup løsning baseret på Amanda og en tape-robot.
Sådan noget synes jeg er spændende.

Andre synes sikkert noget andet.

Men hvad det end er skal det være noget man kan se på, røre ved og snakke om. Om det foregår på skærmen eller driver en mindre bilfabrik er egentlig ligegyldigt :)

/kristian

--
#include <stdusergrp.h>