Re: [MOEDE] Demoting på LinuxForum

Ask Holme wrote:
On Wed, 12 Feb 2003 07:29:28 +0100
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

Jeg er desvære selv optaget andetssted, men jeg havde overvejet at
smide SELinux ind på min maskine og stille den op på
Debian-standen. Det har vi dog nok ikke plads til. Kunne ellers være
meget sjovt at stille en maskine op, hvor root-kodeordet stod på en
post-it klæbet til skærmen.

Ideen er hermed givet videre, hvis der er nogen der har tid til at
gribe den i luften.

Well, jeg skal bruge min laptop til Spillehulen, men hvis jeg kan finde
transport til min stationære spand så har jeg hermed grebet den :)

Transportproblemer er til for at blive løst.

Hvis lover at du kan lave spillehule og samtidig vise en SELinux, skal jeg nok love at nogen henter dig et sted i Københavnsområdet.

/kristian
(Der ikke aner hvad SELinux er for en fisk)

--
#include <stdusergrp.h>