Re: [MOEDE] Demoting på LinuxForum

On Wed, 12 Feb 2003 13:31:21 +0100
Kristian Vilmann <sslug@sslug> wrote:

> Hvis lover at du kan lave spillehule og samtidig vise en SELinux
Medmindre i har tænkt jer at placerer de 2 ting fysik langt fra hinanden
burde det ikke være noget problem (jeg regner med at de begge er i m4
ligesom sidste år).

> skal jeg nok love at nogen henter dig et sted i Københavnsområdet.
Det lyder dejligt.

> /kristian
> (Der ikke aner hvad SELinux er for en fisk)

NSA' security enchanced linux :)

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver