Re: [MOEDE] GnuPG - Web of trust - Keysigning

On Wed, 12 Feb 2003, Jesper Krogh wrote:

> Det kunne være fedt hvis der er nogle der er kloge på det her
> krypterings ting.

Hvad med Peter Makholm:
http://www.on99.dk/pix/?viewone=98
Han har stået for key-signing og har holdt foredrag om det:
http://linuxforum.dk/2000/pix/?viewone=141

> Det kunne vel være et hit med et halvaftens møde hvor der blev
> forklaret om principperne bag GnuPG og Web of trust, hvor vi så
> sluttede af med at signere hinandens nøgler.

Det er næsten lige før man skal opføre et "teaterstykke" hvor nogen
giver og modtager krypteret data.

> ( Inspireret lidt af Hans Schou's link til "GnuPG Keysigning Party
> HOWTO" http://www.cryptnet.net/fdp/crypto/gpg-party.html på
> sslug-signatur tidligere idag )

...så gik tiden lissom med det :-)

> Så hvis der er nogle der syntes de har fod på det her, så kunne jeg
> i al fald godt tænke mig at høre om det.

Jeg tror godt det kunne bruges igen.

mvh/hans
Betal for fri software, eller få støtte til dit projekt!
http://frisoftware.dk/ - mød dem på http://linuxforum.dk/