Re: [MOEDE] GnuPG - Web of trust - Keysigning

I sslug.moede, skrev Peter Makholm:

>  Jeg har gjort det før og kunne sagtens lave noget
>  igen. LF2000-foredraget var nu mere hvordan man basalt set bruger
>  GnupG.
>
>  På en eller anden måde bør det egentlig deles op i to
>  sessioner. Første gang skal man fortælle lidt om hvad man skal gøre
>  før et keysigningarrangement (lave en nøgle og hvad man skal
>  medbringe) og senere kan man så lave det egentlige keysigningarrangement.

Med den intensitet af bærbare computere der er idag er det så noget
problem at generere nøgler til de folk der mangler inden? Eller slå en
lille note op om hvordan man gør, så folk har klaret det.

Ved at dele det over 2 aftenen vil det kun være foreningsmængden af
folkene der reelt har mulighed for at køre showet ( Det er vel ikke ret
mange ).

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug