	ændringer og tilføjelser	30min.
Aflåst opstart af Citrix-klient		5min.
Pause					15min.
Citrix klient installationen
	& konfigurationen		15min.
Kloningen				5min.
Eventuelle spørgsmål			10min.
	-----------------------------
Jeg får brug for en projektor, er der en af jer
som ligger inde med sådanen ?

Hvis vi ikke har en skal jeg bruge en flipover,
adgang til lokalet ca ved 18 tiden og en skærm.

Vi skal vel egentligt også have besluttet en
mødeleder, hvad det så indebærer - hvis jeg får en
god beskrivelse af hvad dette er kan jeg være det?

Såfremt ingen andre har stof til den anden halvdel
af aftenen kan jeg træde til med hyggenørdsnak til
pøblen (bliv nu ikke fornærmet, du må gerne
afbryde i 2 afdeling :)