Re: [MOEDE] Torsdagens program.

On Sat, 15 Feb 2003 19:34:05 +0200
Simon Damkjaer Petersen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg får brug for en projektor, er der en af jer
> som ligger inde med sådanen ?
Det er efterhånden standart udstyr til hyggemøder, NBI har adskellige
projektorer som vi låner af, og hvis de ellers har fået lavet den sidder
der en fast i Aud M (det er måneder siden jeg var der og der funkede den
ikke).

> Vi skal vel egentligt også have besluttet en
> mødeleder, hvad det så indebærer - hvis jeg får en
> god beskrivelse af hvad dette er kan jeg være det?
Well den møde ansvarlige skal stå for at sende announce mails ud etc. og
tjekke lokaler osv.

Ellers så slutter vi vel bare tidligt ?

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver