Panik Kaos Hysteri

Hej

På forsiden af www.sslug.dk kan man som vi alle ved
læse at hvad de fem næste møder går ud på

Jeg ser til min rædsel at panik kaos og hysteri er med:-)

Det har tidligere været opfordringer til at man bare skal melde sig som
foredragsholder hvis man har noget man er begejstret for.

Så for nu at få gang i sagerne så vil jeg da gerne tilbyde mig med 2
foredrag:

1. X-programmering med GLADE, Ada og GtkAda.

Denne disse  værktøjer er tilsammen en tilgang til
X-programmering der på samme tid er meget overskuelig
og let at gå til og også rummer mulighederne mere avancerede ting.

1. LTSP-opsætning.

LTSP  har der tidligere været møde om men det er et stykke
tid siden, og dels jeg har lige haft fornøjelsen af at sætte et lille
system op dels er det mit indtryk at det er noget der er mange
der interesserer sig for.

--
Poul-Erik Andreasen