Re: [MOEDE] Panik Kaos Hysteri

Poul-Erik Andreasen skrev:

> Jeg ser til min rædsel at panik kaos og hysteri er med :-)

Det er jo ikke godt.

> 1. X-programmering med GLADE, Ada og GtkAda.
>
> Denne disse værktøjer er tilsammen en tilgang til
> X-programmering der på samme tid er meget overskuelig og
> let at gå til og også rummer mulighederne mere avancerede
> ting.

Jeg vil næppe kunne komme til selve mødet, men jeg vil gerne
hjælpe til med annoncering, indpiskning af en nøglebærer og
den slags.  Det er vist længe siden at vi har haft et
foredrag om GUI-programmering.

> 1. LTSP-opsætning.
>
> LTSP har der tidligere været møde om men det er et stykke
> tid siden, og dels jeg har lige haft fornøjelsen af at
> sætte et lille system op dels er det mit indtryk at det er
> noget der er mange der interesserer sig for.

Er det allerede tid for et LTSP-foredrag igen?

Jacob
--
"Sleep is just a cheap substitute for coffee"