Re: [MOEDE] Panik Kaos Hysteri

On Tue, 06 May 2003 18:45:06 +0200
Rune Zimmermann <sslug@sslug> wrote:

> - Og jeg tager imod med kyshånd..:-)
>
> Vi har i Roskilde planer om et lille LTSP-projekt i forbindelse med
> noget Linux-brug i folkeskolen.
> Hvad siger du til at forsøge dig i Roskilde Mandag d. 2. juni?

Hvis Poul ikke kan vil jeg gerne, ellers vil jeg gerne stille op sammen
med Poul. Jeg har de sidst 2½ måned haft "fornøjelsen" af at
administrerer et produktions netværk af LTSP arbejdsmaskiner til kontor
brug, med alt hvad det indbærer af mystike problemer, underlige
worksarounds etc. Jeg sidder pt. og skriver på en lille ltsp hjemmeside
sådan at jeg kan vidergi nogle af mine erfaringer om hvad der er smart
er gøre og hvad man bestemt skal holde nallerne fra :). Specielt har jeg
en del erfaring med den nye LTSP 4.0 (alpha) som jeg opgarderede til for
lidt over 1 måned siden, den er godt nok stabil til trods for at den er
en alpha.

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver