Re: [MOEDE] Panik Kaos Hysteri

On Tue, 06 May 2003 22:52:17 +0200
Preben Bille Brahe <sslug@sslug> wrote:

> Alletiders - jeg tror der kan mønstres en del interesse herude. Hvad
> med LTSP og PCMCIA ? Jeg har nogle bærbare jeg gerne ville prøve som
> klienter:-)

PCMCIA netkort ?, isåfald er du nød til at boote på en lokal linux
kerne, du kan på gnuskole.dk finde en god guide til hvordan du laver en
ltsp bootfloppy med egen kerne på. der smider du jo så også pcmcia-cs
pakken på og har net support :).

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver