Re: [MOEDE] Panik Kaos Hysteri

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Med mindre han har lyst til at skrive sin egen Etherbootudvidelse:-)
> (Etherboot  efterlyser faktisk nogen til det)

Tjah - hvor svært kan det være :-) Sandkasseprojekt ! Hvem vil være med ?
Indtil da, kan jeg jo prøve Ask's råd om gnuskole.dk. Jeg har alligevel ikke
HD plads nok på dem til en ordentlig installation, og på mindst een nok også
ønske om dual-boot med det unævnelige - så jeg vil nok også prøve at lege med
GRUB og netboot options...

Best regards
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe