Re: [MOEDE] Panik Kaos Hysteri

On Wed, 07 May 2003 17:16:32 +0200
Preben Bille Brahe <sslug@sslug> wrote:

> Tjah - hvor svært kan det være :-) Sandkasseprojekt ! Hvem vil være med ?
> Indtil da, kan jeg jo prøve Ask's råd om gnuskole.dk. Jeg har alligevel ikke
> HD plads nok på dem til en ordentlig installation, og på mindst een nok også
> ønske om dual-boot med det unævnelige - så jeg vil nok også prøve at lege med
> GRUB og netboot options...

Det er ikke umagen værd det er meget lettere at springe over DHCP og TFTP
indlæse kernen fra en lokal disk eller diskette. Husk på at det er meget maskinnært
kodning der er tale om, måske er det ovenikøbet nødvendig at bruge assembler, og der
skal skrives drivere til alle PCMCIA-controlere.

--
Poul-Erik Andreasen