Re: [MOEDE] Forslag til Symbion møder -revolution nu....

On ons, 2003-05-14 at 11:50, Hans Schou wrote:

> Jeg ved at der mange der bliver skuffede over at to af de emner der
> interesserer dem, bliver afholdt på samme tidspunkt.

Det er selvfølgelig dumt at planlægge
tre rum med "Apache", "PHP" og det tredie "MySQL".
Men vi kan altså godt finde tre ting som er rimeligt adskilt
til hver gang.

> Hvorfor vil du partout have det til at foregå samtidigt?

Jeg synes vi skal prøve noget nyt, og M4 er velegnet til at have
et par ting kørende samtidig, hvor man da bare kan skifte fra et
emne til et andet.

> Jeg ved ikke om du har været med til Lisp/Ada-møder, men det er sådan
> det foregår. At der så fx. blev snakket mere om IPv6 på et Lisp-møde
> ændrede ikke på at det var hyggeligt.
>
> Vores Knoppix-work-shop var også ret afslappet, men det kunne kun
> fungere fordi vi kun var 12 deltagere.

Netop - det er lige det jeg foreslår at køre i Symbion.

> Jeg vil foreslå kun et mødelokale. I pausen snakker folk alligevel om
> det de vil i mindre grupper.

Det er nemt når du er en gammel rotte, men er du ny så taler man
ikke før man er få personer - netop ala 5-15 personer i et rum.

--
Peter Toft <sslug@sslug>