Re: [MOEDE] Forslag til Symbion møder -revolution nu....

On ons, 2003-05-14 at 12:08, Jesper Krogh wrote:

> Ville man ikke kunne opnå det samme ved at sætte frekvensen op til det
> 3-dobbelte? Det er måske svært at skaffe lokaler til.

IMHO er meget af mit clue at man ikke er ret mange som snakker sammen.
Det er min erfaring fra mange år at et foredrag med ti personer har ca
fem gange så meget diskussion som hvis der er 50, og er der 150 så ryger
diskussionslysten igen hårdt ned ad, og er man ny i et stort selskab så
snakker man ikke "bare" med andre.

--
Peter Toft <sslug@sslug>