Re: [MOEDE] Forslag til Symbion møder -revolution nu....

I sslug.moede, skrev Peter Toft:

>  IMHO er meget af mit clue at man ikke er ret mange som snakker sammen.
>  Det er min erfaring fra mange år at et foredrag med ti personer har ca
>  fem gange så meget diskussion som hvis der er 50, og er der 150 så ryger
>  diskussionslysten igen hårdt ned ad, og er man ny i et stort selskab så
>  snakker man ikke "bare" med andre.

Rigtigt, derfor var spørgsmålet om man ikke kunne opnå det samme?

Hvis temaet er lille og snævert ( Ala knoppix-workshop ) så kommer der
netop ikke så mange, hvis det så ovenikøbet er annonceret til ikke at
være så stort men mere debat agtigt, så kommer der nok ikke meget mere
end et par håndfulde. Men ved at sprede det på dage ville man potentielt
kunne deltage i alle de emner som interesserede en ( hvis man orker det
)

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug