Re: [MOEDE] Forslag til Symbion møder - revolutionnu....

On Wed, 14 May 2003, Peter Toft wrote:

> Jeg synes vi skal prøve noget nyt, og M4 er velegnet til at have
> et par ting kørende samtidig, hvor man da bare kan skifte fra et
> emne til et andet.

Måske er det mig der er for gammel, men jeg synes der er for meget
"zapning" over det.

> Det er nemt når du er en gammel rotte, men er du ny så taler man
> ikke før man er få personer - netop ala 5-15 personer i et rum.

Hvad så med at prøve en chat-session af på torsdag? Hvis nu mødet ikke
bliver for sent, så kan jeg godt sætte mig og tale med dem der vil om
et eller andet der driller, efter mødet. Det vil så blot være en mere
formaliseret form af de samtaler jeg har med folk der kontakter mig i
pausen.

Skal der være et emne på, så kunne det være: bash, PHP, SQL etc.
Men egentlig vil jeg hellere bare signalere "spørg om hvad som helst".
Jeg ser selvfølgelig gerne at nogle af de skrappe også deltager.

mvh/hans