Re: [MOEDE] Forslag til Symbion møder - revolutionnu....

On Wed, 14 May 2003, Hans Schou wrote:

> Måske er det mig der er for gammel, men jeg synes der er for meget
> "zapning" over det.

Du er for gammel - du må gerne sidde i et rum og
blive der *G*

> Hvad så med at prøve en chat-session af på torsdag? Hvis nu mødet ikke
> bliver for sent, så kan jeg godt sætte mig og tale med dem der vil om
> et eller andet der driller, efter mødet. Det vil så blot være en mere
> formaliseret form af de samtaler jeg har med folk der kontakter mig i
> pausen.

Ide er nok ret god, men jeg tror ikke vi skal satse på
det i morgen. PMM har forberedt aftenen, men vi kan da
se hvad klokken bliver.

> Skal der være et emne på, så kunne det være: bash, PHP, SQL etc.
> Men egentlig vil jeg hellere bare signalere "spørg om hvad som helst".
> Jeg ser selvfølgelig gerne at nogle af de skrappe også deltager.

Spørg om hvad som helst er godt - for et par år siden
kørte Ole Vilmann, Lars Madsen og jeg roadshows på den
måde - det var vildt sjovt. Vi var bla. i Sønderborg,
hvor vi fik kickstartet ALSLUG - vi talte kun 4 timer
og 45 minutter :-)

"Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their important
stuff on ftp, and let the rest of the world mirror it ;)"

                    --- Linus Torvalds