Re: [MOEDE] Forslag til Symbion møder -revolution nu....

On Wed, 14 May 2003 19:58:51 +0200
"Gitte Wange" <sslug@sslug> wrote:

> Jeg tror heller ikke du smager godt :-)

> Jeg synes det er en rigtig god idé ...
> Jeg kan dog se lidt det samme problem som Hans nævnte: Hvad nu hvis man
> gerne vil være 2 steder på 1 gang ?
> Mit forslag er at man måske kunne lade emnerne rotere ?
> På den måde misser man ikke et foredrag og man skal ikke rende frem og
> tilbage ...

Hvis vi deler de rummet i sværhedsgrad så
så kan f.eks Peter Makholm tale om Lambda-kalkulen
i det ene rum(nå nej han skal bruge en tavle)

i et et andet rum kunne eksempelvis så være
bash for begyndere.

Så vil der næppe være nogen der går glip af alverden.

--
Poul-Erik Andreasen