Re: [MOEDE] Forslag til Symbion møder -revolution nu....

On Wed, 14 May 2003 21:16:08 +0200 (CEST)
Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

> Genialt! Du tager dig af bash-sessionen,
> så lytter jeg til lambda imens.

Jeg er ikke sælig god til bash. Desuden er det
tilfældigvis  mig der har bestilt lamda.

Men hvis det er forefdragsholderen det om kan vi jo bare spørge
Jeg har f.eks ikke noget mod at holde bashforedrag
(selv om en anden nok ville være bedre)
hvis der er en anden der holder foredrag om  avanceret phyton.

> Min erfaring siger mig at du tager fejl, men du kan da starte med at
> skyde førnævnte duplik ned.

Det kan jeg ikke, ikke bedre end jeg har gjort!!

Shit, nu  kan vi ikke holde linuxforum mere
tænk hvad vi vil gå glip af, det går ikke
det er noget vi aldrig har tænkt på:-)

--
Poul-Erik Andreasen