Re: [MOEDE] Forslag til Symbion møder - revolution nu....

Den Wed, 14 May 2003 21:46:19 +0200. skrev Poul-Erik Andreasen:

> Jeg er ikke sælig god til bash. Desuden er det
> tilfældigvis  mig der har bestilt lamda.
>
> Men hvis det er forefdragsholderen det om kan vi jo bare spørge
> Jeg har f.eks ikke noget mod at holde bashforedrag
> (selv om en anden nok ville være bedre)
> hvis der er en anden der holder foredrag om  avanceret phyton.

Se et bash-foredrag kan jeg leve uden - imens kan jeg da godt fortælle om
det jeg kender til i Python :-)
Lambda _vil_ jeg ikke gå glip af (*hint*hint* hr. Makholm!)

> Det kan jeg ikke, ikke bedre end jeg har gjort!!
>
> Shit, nu  kan vi ikke holde linuxforum mere
> tænk hvad vi vil gå glip af, det går ikke
> det er noget vi aldrig har tænkt på:-)

Det er jo et kendt problem - og jeg tror altså godt at vi kan planlægge os
ud af det.
Skulle vi ikke prøve at gøre et forsøg med det i det mindste ??

/Gitte