Re: [MOEDE] Forslag til Symbion møder -revolution nu....

On 14 May 2003 00:30:04 +0200
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Ok - her kommer et helt nyt forslag til Symbionmøder...
> Don't eat me :-))
>
> M4 har mulighed for at rumopdele i tre dele. Kunne det ikke
> være en ide at vi vælger tre emner til Symbionmøder, som
> man går sammen om den aften - uden nødvendigvis et reelt foredrag
> på programmet.

Selv om jeg synes at det er en god ide er der alligevel en ting, der bekymrer
lidt. Det fleste fokuserer på om der er nogen der vil gå glip af noget men det
er min erfaring at der egentlig er ganske stor personspredning til møderne.
så hvis vi laver tre emner så kommer der en del flere end af hva der kommer til
1 nårmalt møde specielt hvis der er stor spredning på emnerne hvad vi jo ønsker for at undgå
at der er noget der går glip af noget. Så måske kan vi slet ikke være i M4 på den måde.

Nå det må vil vel finde ud af, der sker vel ikke andet end at vi kommer til at sidde på
lårende af hinanden.

--
Poul-Erik Andreasen