Re: Re: [MOEDE] Hvordan streamer man fra SSLUG-møder, få svaret ...

Den Fri, 16 May 2003 15:24:36 +0200. skrev Jacob Sparre Andersen:

> Det lyder som en fin idé.
>
> Jacob

Jamen jeg er da frisk!

Det kunne jo være rart at der var en mulighed for at opfylde det behov der
(åbenbart?) er for at få streamet nogle af hyggemøderne - uden at det er
mig det hele hænger på :-)

Hvad angår hardwaren så er det måske knap så nemt, men mon ikke vi klarer
den også ?

Det vil være helt fint at starte efter ferien med sådan et hyggemøde - så
er vi "rustet" til alle de andre møder :-)

Plot mig ind på en af de første dage; min kalender går alligevel ikke helt
frem til august så der er masser af ledige dage :-)
Dog ville det være fedt at vi kunne streame fra et sted med internet så
alle dem der ikke kommer har en chance for at følge med *g*

/Gitte