Re: [MOEDE] Forslag til Symbion møder - revolution nu....

Peter Toft wrote:

IMHO er meget af mit clue at man ikke er ret mange som snakker sammen.
Det er min erfaring fra mange år at et foredrag med ti personer har ca
fem gange så meget diskussion som hvis der er 50, og er der 150 så ryger
diskussionslysten igen hårdt ned ad, og er man ny i et stort selskab så snakker man ikke "bare" med andre.

Enig..

Og så lige et lille reklameindslag.....

En af de fede ting ved vores Roskilde/sandkasse-møder er hyggen, og den er der i rigelige mængder af.
Ofte er der faktisk mere hygge en egentligt arbejde..:-)

Jeg synes din idé er sjov, Peter. - og jeg ved der er mange der savner noget a la sandkassen i KBH.
Dette kunne måske fylde noget af dette hul.

Mvh.
Rune Z.