Re: [MOEDE] Foredrag om jukeboks/PHP/MySQL?

On Sat, 17 May 2003, Joachim Bondo wrote:

> På Peter's opfordring om at melde sig på banen som foredragsholder,
> tænkte jeg, at jeg da kender en del til mit lille område; at bruge
> Linux som jukeboks.

Jamen skal vi ikke bare sætte en dato på. Hvis du kan sige ja til
både
  tirsdag d. 8. juli 2003 i Symbion (det bliver nok den)
  torsdag d. 17 juli 2003 på NBI
så er vi kommet så langt.

Vi har også et lambda-foredrag vi skal have trykket af, men det vil
jeg henlægge til NBI da der er en større skrive-tavle der.

Der er nok ikke nogen der brokker sig.
Så sætter jeg den på imorgen middag.

mvh/hans