Re: [MOEDE] møder resten af året - Foredrag om jukeboks/PHP/MySQL?

On Sat, 17 May 2003, Peter Makholm wrote:

> Hold nu lige styr på resten af mødeplanlægningen. Der er tradition
> for at vi skal have et populært møde midt i sommerferien der fylder
> et stort lokale.

Tradition? Det lyder lidt som når jeg har taget mine niecer med i
Tivoli een gang, så kalder de det tradition året efter.

> Og det er lidt tvivlsomt om vi kan bruge NBI den dag. Der er nogle
> større begrænsninger på hvem der kan komme ind på NBI, så der skal
> lige tjekkes nærmere op på kalendere.

For nu at have noget at diskutere ud fra, så har jeg sat møder i
kalenderen for resten af året. Hvis du har noget overblik over hvad
der kan slettes, eller skal ændres, så kom med det.

http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php?organizer=SSLUG

mvh/hans