Re: [MOEDE] møder resten af året - Foredrag om jukeboks/PHP/MySQL?

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> For nu at have noget at diskutere ud fra, så har jeg sat møder i
> kalenderen for resten af året. Hvis du har noget overblik over hvad
> der kan slettes, eller skal ændres, så kom med det.

Hvad i alverden skal de dog stå der for? Det er da langt smartere at
sende listen her, og det plejer også at være godt nok.

Desuden indførte vi for et stykke tid siden den praksis kun at sætte et
møde i kalenderen hvis vi havde enten en lokalereservation eller et
emne. (Jeg kan ikke søge i epostarkivet så jeg kan ikke give dig en
henvisning)

.Henrik

--
>Helt enig.