Re: [MOEDE] Hvordan streamer man fra SSLUG-møder, få svaret ...

On Fri, 16 May 2003 22:19:31 +0200
Gitte Wange <sslug@sslug> wrote:

> Ja se det er jo så det. Som det er lige nu hoster SSLUG ikke sine
> mediefiler selv, så osse her skal man ud og "spørge om lov".
> Jeg synes det er lidt svært ... streamingen er ikke meget værd som
> dokumentation, hvis ikke man kan finde den i arkivet bagefter.
>
> Derfor må vi finde ud af helt præcist hvordan dette gøres - indtil da
> sker der jo ikke noget ved at medlemmerne lærer lidt om teknikken *S*

Kunne man ikke have filer liggende fra de sidste 3-4 hyggemøder også
evt. ikke i streamings format men noget som folk rent faktisk kunne
downloade ?

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver