Re: [MOEDE] møder resten af året- Foredrag om jukeboks/PHP/MySQL?

Henrik Christian Grove skrev:

> Hvad i alverden skal de dog stå der for? Det er da langt
> smartere at sende listen her, og det plejer også at være
> godt nok.

Enig.

> Desuden indførte vi for et stykke tid siden den praksis
> kun at sætte et møde i kalenderen hvis vi havde enten en
> lokalereservation eller et emne.

Det kan jeg ikke huske.

Og _jeg_ har i det mindste af og til sat mødetidspunkter i
kalenderen med bemærkningen "lokale ikke reserveret".

Jacob
--
"Hvis vi foruden de to fuldtræffere har 3 missere får vi
 overskud"                                           -- Kurt