Re: [MOEDE] møder resten af året - Foredrag om jukeboks/PHP/MySQL?

> Det kan jeg ikke huske.

Det var i forbindelse med at vi ikke kunne finde ud af hvor om vi havde
reserveret M4 til et møde. Faktisk kan det godt være at vi bare
besluttede at møder skulle sættes i kalenderen når vi havde reserveret
lokalet.

> Og _jeg_ har i det mindste af og til sat mødetidspunkter i
> kalenderen med bemærkningen "lokale ikke reserveret".

Men det har Hans ikke engang skrevet.

.Henrik

--
"det er fuldstændigt tåbligt" at mene noget andet når
Makholm har sagt at man er dum :-)