Re: [MOEDE] møder resten af året- Foredrag om jukeboks/PHP/MySQL?

Peter Makholm skrev:

> Det vil altså være meget lettere efter min mening at vi
> diskuterer her istedet for at gøre det via kalenderen.

Enig.

> Jeg synes ikke om en holdning der siger at hvis der ikke
> står noget i kalenderen så er der frit til at sætte noget
> ind. Møder bør koordineres her og ikke via en first
> come-first serve planlægning for dem med kalenderadgang.

Uhmmm... Jeg føler mig lidt ramt her. Men principielt er jeg
da enig om at vi bør prøve at koordinere mødeplanlægningen
her på listen.

> Jeg synes derfor at du skal slette møderne efter 1. juli
> igen.

Hvilket betyder at jeg nu ikke kan se Hans' forslag. :-(

Jacob
--
No trees were killed in the sending of this message.
However a large number of electrons were terribly inconvenienced.