Re: [MOEDE] møder resten afåret - Foredrag om jukeboks/PHP/MySQL?

Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> writes:

> Vi har også fået lov til at bruge lokaler på københavns Universitet inde
> i byen.

Til en fast møderække eller til ad hoc-mødeplanlægning?

Hvad er der af AV-udstyr? Er der mulighed for at låne en projektor?

Hvad er størrelsesforholdene?

Hvem er kontaktpersoner til KU og hvem er ansvarlige over for dem?

Hvad er adressen?

> Er det noget der indgår i planlægningen?

Ikke af mig før ovenstående er klart, men jeg er heller ikke
mødeplanlægning*en*.

--
 Peter Makholm     |        We constantly have to keep in mind why natural
 sslug@sslug |    languages are good at what they're good at. And to